Deze website is een online platform van de Stichting Weerklank dat (ervarings)kennis en informatie bevat over stemmenhoren en andere buitengewone zintuiglijke waarnemingen. De doelgroep van de site bestaat uit allen met interesse in deze waarnemingen vanuit een persoonlijk of professioneel perspectief. Het doel van de site is om informatie en kennis te delen over het leven met stemmen (of andersoortige waarnemingen) en hoe men daar indien nodig hulp en ondersteuning bij kan vinden. De Stichting Weerklank geeft geen behandeling of therapie en kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het welzijn van de gebruikers van de site. De informatie op deze site kan worden gebruikt en gedeeld met bronvermelding, zonder aantasting van de inhoud en betekenis.

Op de site zijn links naar andere pagina’s te vinden en de redactie van de site spant zich in om deze up to date te houden. De Stichting Weerklank aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud die door derden is geplaatst op pagina’s waar de site naar doorverwijst. De redactie van deze site heeft het recht om zonder uitleg of toelichting, content en reacties te wijzigen of te verwijderen, of op enig moment de site offline te halen. De redactie spant zich in om alle inhoud van de site zo volledig en juist mogelijk te maken. Mochten er onverhoopt toch fouten of onvolledigheden zijn, dan stelt de redactie het op prijs om daarover te horen via het contactformulier.