Heb je een opmerking, suggestie of een klacht?

Je kan gerust zeggen dat we elke dag nieuwe ervaringen opdoen en leermomenten meemaken.
Dat is voor (de mensen van) Stichting Weerklank net zo onvermijdelijk als dat voor jou is.

Misschien kom je vanuit jouw contact met Stichting Weerklank tot de conclusie dat we iets beter kunnen doen en dat je ook wel een idee hebt over hoe dat zou moeten gebeuren. Als je ideeën, suggesties of opmerkingen hebt (ook ongevraagd) dan willen we dat graag horen. Het e-mailadres secretariaat@stichtingweerklank.nl is de snelste manier om die door te geven.

Stichting Weerklank doet haar uiterste best om iedereen die contact heeft of zoekt met de stichting zo goed mogelijk van dienst te zijn. Natuurlijk kan er iets niet helemaal goed gaan, want waar mensen werken kan er iets fout gaan. Als donateur of vrijwilliger of anderszins betrokken persoon kan dat aanleiding zijn een klacht in te dienen. Er is een klachtenprocedure waarin is vastgelegd hoe een klacht in te dienen en hoe Stichting Weerklank die oppakt.  Op de website is onder de knop ‘Klachtenprocedure’ de regeling te vinden. Jouw klacht mag je sturen naar: secretariaat@stichtingweerklank.nl.

Heb je suggesties, aan- of opmerkingen t.a.v. de website. Mail die naar website@stichtingweerklank.nl