Als enthousiaste webredacteur voor Stichting Weerklank plaats je nieuwsberichten en artikelen op de website en hou je de vaste pagina’s bij. Hierin werk je samen met de redactie van ons kwartaalblad de Klankspiegel. Als je het zelf leuk vindt om te schrijven, is daar ook ruimte voor. Ben je iemand die actief is op het gebied van stemmen horen en deel je graag de nieuwste berichten hierover op de sociale media? Dan is deze vacature op je lijf geschreven.

Je hebt geen technische kennis nodig, maar enige ervaring met het bijhouden van webteksten is natuurlijk wel fijn. We werken met WordPress.

Stichting Weerklank is een vrijwilligersorganisatie en het is dus een vrijwilligersvacature. Als vrijwilliger krijg je wel een vrijwilligersvergoeding en worden je reiskosten vergoed. Je komt terecht bij een groep vrijwilligers die allemaal vol passie bezig zijn om het taboe rondom stemmen horen te doorbreken. Daarnaast is de website en de gehele Klankspiegel net vernieuwd. We hopen met jou erbij om digitaal en actief het taboe rond bijzondere zintuiglijke ervaringen te doorbreken!

Iets voor jou of meer willen weten over deze vacature? Neem contact op met Fabio via stichtingweerklank@gmail.com.