14 September 2022

“Versterken door verbinding”

Het was een prachtige dag bij Enik Nieuwegein. In het kader van Wereld Stemmenhoordag was er een mooi programma met geweldige sprekers en een schitterend publiek.🙂

i.s.m. Stichting Weerklank, Steunpunt stemmenhoren Utrecht en Enik Recovery College Nieuwegein.

Stichting Weerklank organiseerde dit jaar bij Enik Nieuwegein  (één van de locaties waar Steunpunt stemmenhoren Utrecht actief is) op 14 september Wereldstemmenhoordag met als thema:

Versterken door verbinding’

Naast de jaarvergadering voor leden van stichting weerklank was er een uitgebreid programma om aan deel te nemen. Ontmoeten van  andere mensen die stemmen horen en andere bijzondere zintuiglijke ervaringen beleven en naasten & (zorg)professionals. Er waren lezingen, workshops en gespreksrondes voor uitwisseling en ontmoeting. Voor leden was er een mogelijkheid om delen van de dag via een livestream te volgen (informatie hierover volgt na registratie).

• 09.30 – 10.00 uur:  Inloop
  • 10.00 – 12.00 uur:  Jaarvergadering Stichting Weerklank
  • 12.00 – 12.30 uur:  Lunch

Start van de Wereld Stemmenhoordag

• 12.45 – 13.00 uur:  Welkom en Uitreiking Romme en Escher Wisseltrofee
    • 13.00 – 17.00 uur:  Parallel sessies in 4 zalen
    • 17.00- 18.00 uur Afsluiting en Borrel

Enik Recovery College,
Hoornseschans 101,
3432 TK Nieuwegein

De presentaties  zijn ook via livestream te volgen.

Aanmelden is zeer gewenst, niet per se noodzakelijk.

Aanmelden is niet meer mogelijk.
Download hier de flyer.

Verspreiden van de flyer wordt zeer gewaardeerd.

In Nederland gebruiken miljoenen mensen antidepressiva, antipsychotica, slaapmiddelen, stemmingsstabilisatoren of ADHD‑medicatie. We slikken te veel en te lang. Dat kan schadelijk zijn. Maar wat als je wilt afbouwen?

Kleurenblind denken

Het brein dat kleurenblind is
voor zijn conditionering,
is vrij om helder waar te nemen.

Meer informatie op de website van Evelyn Mulder