Stichting Weerklank publiceert vier maal per jaar het blad “De Klankspiegel” met inbreng van ervaringsdeskundigen, verslagen van bijeenkomsten, onderzoeksresultaten, publicaties en recensies van boeken en films.

In deze editie:
  • Interview met Remke van Staveren over haar nieuwe boek: “minder slikken, veel minder”. Over het gebruik van medicatie.
  • Opening van het Steunpunt Stemmen Horen Utrecht
  • Boekbespreking door Dirk Bol. “Schizofrenie en bergen beklimmen” van Saskia Bos
  • Boekbespreking door Mario Domen. “Morgen ben ik een leeuw” van Arnhild Lauveng
  • Boekbespreking door Petra de Vries. “van taboe naar traumabewust” van Kassandra Goddijn
  • Crazywise    Een digitaal gesprek tussen Ruud van Rijsingen en Mario Domenen

nog heel veel meer.

Onderlinge steun en zelfhulp
Stichting Weerklank biedt via ervaringsdeskundige vrijwilligers telefonisch en per e-mail hulp en onderlinge steun aan. Stichting Weerklank ondersteunt zelfhulpgroepen.